سوالی دارید؟
پیام ارسال شد. بستن

دوره عملی آموزش آروماتراپی

همچنانکه شما به مشتری خود کمک میکنید تا تعادل روانی و تندرستی خود را بیابد؛ رایحه های تسکین دهنده لاواند، نعناع فلفلی و اکالیپتوس هوا را پر می کند . برای بسیاری از افراد ، این رویای آرام شروع یک کسب و کار آروماتراپی است. از آنجایی که علاقه به سلامتی کل نگر همچنان در حال رشد است، هرگز زمان بهتری برای تبدیل اشتیاق شما به اسانس ها به یک کسب و کار پر رونق وجود ندارد. در اینجا آنچه شما باید  برای ایجاد یک کسب و کار موفق و پربار آروماتراپی بدانید را ما در اختیارتان قرار می دهیم.

بله، راه اندازی یک کسب و کار آروماتراپی از خانه یک گزینه محبوب است، به ویژه برای کسانی که فعالیت خود را از کارهای کوچک شروع می کنند و یک فضای کاری اختصاصی برای فعالیت های تجاری خود ایجاد می کنند.
از استراتژی های دیجیتال مارکتینگ، مانند رسانه های اجتماعی، خبرنامه های ایمیل، و تولید محتوا برای دستیابی به مخاطبان هدف خود استفاده کنید. با سایر مشاغل سلامتی همکاری کنید، در نمایشگاه‌های تجاری شرکت کنید و کارگاه‌هایی را میزبانی کنید تا تخصص و محصولات خود را به نمایش بگذارید.
4
4 از 5
1 امتیاز

جزئیات امتیاز

5 ستاره
0
4 ستاره
1
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

{{ review.user }}

{{ review.time }}
 

نمایش بیشتر
لطفاً برای نظر دادن، وارد سیستم شوید.
دریافت دوره
ثبت نام: 4 دانشجو
سخنرانی: 2
سطح: پیشرفته

Archive

Working hours

شنبه بسته شده
یکشنبه بسته شده
دوشنبه 9:30 am - 6.00 pm
سه شنبه 9:30 am - 6.00 pm
چهارشنبه 9:30 am - 6.00 pm
پنج شنبه 9:30 am - 6.00 pm
جمعه 9:30 am - 5.00 pm
This website uses cookies and asks your personal data to enhance your browsing experience. We are committed to protecting your privacy and ensuring your data is handled in compliance with the General Data Protection Regulation (GDPR).